Translate

niedziela, 20 marca 2011

Imieninowy swing...

czyli składaczek z moich ukochanych K&Company Que sera, ozdobiony kwiatami z Wild Orchid Crafts. Do tego obowiązkowe zawijaski z  Marianne D ramka 2 ze Scrapcafe, ćwiek ze scrap.com.pl i jak wisienka na torcie samoprzylepne kropeczki Papermanii Schimmer dots fuchsia.


 Widok przodu:


Tył:



Całość w delikatnie ozdobionym pudełku:


Przepraszam za ilość zdjęć, ale swinga wyjątkowo trudno się fotografuje.
Kartka pasuje na Challenge #20 Creatalicious Challenges Two tones.

Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem i życzę miłej niedzieli :)

40 komentarzy:

JagaBa pisze...

kolejna przepiękna karteczka!!!Chciałabym kiedyś spróbować tej formy..ale mnie przeraża..wydaje się baardzo skomplikowana..ale efekt niesamowity!!

cyga pisze...

Moniśka to ja ledwie skomentowałam rano komplecik a tu już coś nowego, kwitnące ogrody, piękne

Katrin pisze...

Wow! Very-very beautifully! A delightful card!

Wiśnia pisze...

cudo oj kobitko masz wielki talent!!!

Eve pisze...

Śliczna kartka ale sama niestety tak jak Jaga boję się spróbować ją zrobić :-) Póki co podziwiam prace koleżanek :-)

AgaSi pisze...

Moni, już po prostu nie wiem co pisać!!! Czego się nie dotkniesz zamieniasz w złoto, taki scrapowy król Midas z Ciebie :)

ewkiki pisze...

To jest niemożliwe, jakie cuda robisz! Po prostu brak mi słów! Podziwiam z zachwytem :).

Unknown pisze...

Przecudnie i taka dopieszczona!!!

monia pisze...

Piękne, żywe kolorki:)
A te kwiatki.... boskie

rebell2 pisze...

Cudo - i kolorystycznie i kompozycyjnie.

Bellaidea pisze...

Pozostaje mi podziwiac takie prace! Cudenko!

Malgodia pisze...

Bardzo piękna i bardzo elegancka !

Елена Дашкевич pisze...

Wow! Красиво!

lilavati pisze...

wspaniała!!!

Angi pisze...

Rewelacyjna karteczka. Uwielbiam ten kolor ;) I fajnie się prezentuje na zdjęciach na tym zielonym tle.
Super prace tworzysz. Muszę się napatrzyć może coś zdolności twoich na mnie przejdzie ;)

noomiy pisze...

mega! :)

shiraja pisze...

piękna. bardzo podoba mi się ten papier :)

IWA pisze...

Przepiękna! Można podziwiać i podziwiać, a czas płynie...

Julapi pisze...

Oczu oderwac nie mogę od tych pięknych kartek. Cudownie kwiecista w niebanalnej formie i jak zwykle najwyższa jakość jeżeli chodzi o wykonanie.

Daria pisze...

Uwielbiam twoje prace, chyba najbardziej ze względu na kolory, formę, dodatki... i za całą resztę ;) pozdrawiam serdecznie.

donka66 pisze...

Coś pięknego, aż nie wiem, co napisać... Bajka!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Przepiękna !!!!!!!!!!!!!!

BETIK pisze...

Niezwykle elegancji komplet!

Anabel pisze...

Moniu prześliczna karteczka :) i to pudełko też :))

Chimera pisze...

Ciekawe połączenie kolorów, podoba mi się, a zachwycają mnie jak zwykle kompozycje z kwiatków, liści i zawijasów. Całość w ogóle bardzo mi się podoba. Co do Twojego komentarza na moim blogu, to zdecydowanie widać!! :D

pearlylilies pisze...

Trafiłam tu po raz pierwszy. Przepiękne są Twoje prace. Będę u Ciebie regularnym gościem. Pozdrawiam cieplutko!

aaa pisze...

cudna klasyka

Gosia pisze...

Niesamowicie piękna!Cóż tu więcej komentować żeby się nie powtórzyć?
Zafascynował nie twój blog, podziwiam talent i.....lecę oglądać od początku....

Boei pisze...

Ale tu energii!! Cudo po prostu!:)

Mona Pendleton pisze...

WOW Monia! This card is as GORGEOUS as ever! Love all the pretty flourishes and flowers!

bossanova pisze...

piękna karteczka, szkoda tylko, że nie widać wszystkich zdjęć :(

MOLLIK pisze...

cudowna kartka! i taka wiosenna już :)

Elly pisze...

Hi,

Your work is beautiful!!!

Elly

OriBella pisze...

Śliczności!!!!Podziwiam Twoje kompozycje kwiatowe i sposób wiązania wstążek, ja wiem, że już to pisałam chyba, ale podziwiam szczerze i zawsze:)))

free-soul pisze...

ojojoj.Dawno mnie tu nie było i widzę ,że międzyczasie stworzyłaś nowe dzieła sztuki do podziwu.

Moniś-ka pisze...

Cudowna elegancja:)
Pozdrawiam:)

Colorina pisze...

przepiękna i bardzo elegancka:)

Natalie Z pisze...

WOW!! This is stunning Card!
Thanks for joining us at the Creatalicious challenge:)
Hugs Natalie xx

Anonimowy pisze...

Piękna kartka w moich ulubionych kolorach!
Też zamierzam się do takiego składaczka :)
Może jutro...?
Piękne prace!

Natalia Strzyżewska pisze...

przepiękna kartka!!
A te kolory- zachwycam się cały czas:)
również wykonałam karteczkę tego typu chociaż nie jest aż tak piękna- dopiero zaczynam zabawę ze scrapbookingiem,ale zapraszam również do mnie-

http://kolorowa-utopia-strzyzyka.blogspot.com/