Translate

wtorek, 1 marca 2011

Exploding box

Czy pamiętacie moje candy? Wylosowałam wtedy zamiast jednej, dwie osoby. Drugą była Oribella, która po długim oczekiwaniu dostała wreszcie mojego exploding boxa. Kolory próbowałam dopasować do ulubionych kolorów Oribelli, ale nie do końca mi się to chyba udało ;)





Papiery to jak zwykle w moich pudełkach K&Company Que sera, potuszowane kwiaty z Wildorchidcrafts, motylek i dziurkacz brzegowy ze scrap.com.pl
Pomysł na mocowanie motylka zaczerpnęłam od Elaine 
Pudełko pasuje też do Wyzwania#20 - Marta.S z Twórczego Pokoju, więc je zgłaszam.
Bardzo Wam dziękuję, że mnie odwiedzacie i części z Was chce się napisać parę miłych słów :*
Pozdrawiam  :)

22 komentarze:

rudlis pisze...

Cudne pudełeczko i z pewnością spodoba się Izabelli-Oribelli :)
Pozdrawiam.

coco.nut pisze...

przepiękne pudełeczko!!! a kolory pięknie skontrastowane, świetnie się nawzajem podkreślają :)

noomiy pisze...

śliczne, wiosenne pudełeczko! :)

Malgodia pisze...

Piekne kolorystycznie i takie doskonale staranne :)

Ines pisze...

niebieskie tak czerwone neeee:D

Anabel pisze...

piękny boxik :) ja byłabym zachwycona :)

Aida Domisiewicz pisze...

Śliczne! I bardzo pomysłowe:)

AgaSi pisze...

Moni, no co ja będę pisać - cudne i już! :)

Ana pisze...

pięknie Ci wychodzą te boxy:)

Daga pisze...

Jakie cudowne pudeleczko, musze w koncu takie poczynic :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna :)

Chimera pisze...

Bosko! Ta czerwień to zdecydowanie TO! :)

lilavati pisze...

ale cacuszko:)

Daria pisze...

Cudne są te Twoje boxy, a to pudełeczko sprawia że od razu poprawia się humor, chyba dzięki tej czerwieni;)

Berberis pisze...

świetne pudełko - fajnie dobrałaś kolorki!!!

Lusilla pisze...

Bardzo fajne pudełeczko.Ładne kolorki.
Zapraszam do siebie :)
http://lusillasworld.blogspot.com/

monia pisze...

Bardzo podobają mi się te pudełeczka:)
Jak na razie zrobiłam dopiero jedno ale może jeszcze keidyś coś się uda zrobić:)
Twoje jest śliczne

Moniś-ka pisze...

Iście wiosenny box, bardzo mi się podoba:)Pozdrawiam ciepło:)

CARPENTER pisze...

twoje Exploding boxy sa najpiekniesze !! ;)

dorbry pisze...

Piękne pudełeczko, takie radosne, że od razu uśmiech na twarzy się pojawia

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Śliczny! Podobają mi się takie żywe kolorki :)

OriBella pisze...

I choćby nie wiem ile słów zachwytu tutaj padło;) to jest nic w porównaniu z tym jak ja się cieszę i jaką wiosenkę mam dzięki Tobie i temu ślicznemu pudełeczku, które stoi na moim biureczku:))) Dziękuję ślicznie:*** Kolorki rewelacyjne, wykończenie to majstersztyk i tyle szczegółów, no zachwyt pełen:)))I wszystkim w domu się podoba (nawet męskiej części:)