Translate

czwartek, 17 lutego 2011

Folder na zdjęcia

Zrobiłam ostatnio folder na fotki, bo przecież nie każdy lubi albumy :)
Formę wymyśliłam sama. Folder jest duży, pomieści około 30 zdjęć 15x23cm. To prototyp, więc nie jest jeszcze zupełnie doskonały, ale pracuję nad tym ;)
Papiery to połączenie moich ukochanych K&Company life`s Journey i Papermania Nostalgia, do tego doily lace, piękne latarniowe ćwieki (ze scrapcom.pl), perlen pen i brokat na cherry blossoms i gotowe :)



Ozdobiłam również wnętrze mojego foldera :)

Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa :)
Pozdrawiam serdecznie :)

18 komentarzy:

Ines pisze...

a ten boczek na ostatniej fotce to kieszonka? Kurcze fotkę zmieniłaś i zastanawiałam się u siebie co to za Monia:D

Colorina pisze...

ślicznie się prezentuje:)przepiękne papiery:))

cyga pisze...

Moniś nowe zdjęcie!, świetnie wyszedł folderek

vairatka pisze...

Zdjęcie nowe, wszystko nowe - po kartkach poznałam, ze dobrze trafiłam :)
Świetny folderek!!

Madzioza pisze...

Fajny pomysł! ale pokaż jak te zdjęcia się tam umieszcza?:)

Moniś-ka pisze...

Delikatnie i elegancko, pięknie:)
Pozdrawiam:)

free-soul pisze...

WOW!..ale czarujesz..:)nie chcę się powtarzać..no, ale co mam napisać?..no, co napisać?!..jeśli kolejny raz stworzyłaś cudeńko..

bossanova pisze...

o kurczaczki jakie zmiany na blogu!! :)) folderek świetny!

Joanna Oborska pisze...

Folderek jest śliczny, delikatny:) I jak zawsze pięknie dobrałaś papiery i prześlicznie ułożyłaś kwiatki :)

ewkiki pisze...

Naprawdę brak mi słów! Tak mi się podoba, kompozycja bardzo elegancka i delikatna! gratulacje i pozdrowienia :).

lilavati pisze...

odmieniona Monia na fotce, ale pracka jak zwykle piękna:)

moniqurd pisze...

Delikatny i subtelny, no i fajny pomysł zastąpienia albumu . Pozdrawiam M

P.s Pudełka rzeczywiście wciągają :)

AgaSi pisze...

Moni, ślicznie, delikatnie i "po Twojemu" :) Potrafisz pokazać urok papieru, można się w nim zakochać :) I pomysł świetny, uroczy drobiazg np. dla dziadków.

jola pisze...

Piękne karteczki, uwielbiam te kwiatuszki i te kolorki

OriBella pisze...

Piękny i delikatny i przód jak prezencik:)

Jowita pisze...

Folder jest przecudny

Anabel pisze...

Super pomysł :)
świetne wykonanie :)

dorbry pisze...

Piękny folder, taki delikatny i z klasą